Sunday, October 11, 2009

"::^sunyi^::" ----------------------------------------

"::^Sunyi ^::"


Sunyinya malam ini


Tiada bulan tiada bintang


Hanyalah kedengaran


Ombak dipantai


Hatiku tersusuk sayu dan pilu


Mengenangkan nasib diri

Kasih di mana dikau


Masihkah ada rindu


Hatiku seperti dulu


Jangan biar ia membeku


Mengharap cinta yang dipandu


Tak ingin ku sendiri lagi


Oh dimanakah dia


Tidak kelihatan


Ku tertunduk malu


Bayangan mu selalu menjelma


Di dalam mimpi ku


Aku seperti dulu sunyi


Sepi diri ini aku sendiri lagi

sejak kebelakangan ini aku sering bermimpi....mimpi aku berjumpa dengan 'dia'..kenapa ini masih terjadi..adakah kerana ingatan aku masih kepada 'dia'..tuhan..kau buatkan mimpi seperti realiti..dapat ku dengar kidungnya menusuk ke hati..dapat kurasa kelembutan rambutnya kubelai..dapat kulihat manisnya senyuman yang dilemparkan..tuhan..kenapa??..tolonglah aku tuhan..tak sanggup aku untuk menghadapinya..tak mampu aku untuk 'bermimpi' lagi tuhan.."jika dia bukan jodohku..kau hilangkanlah 'dia' dari diriku..kau sejahterakanlah hidup 'dia'..kau permudahkanlah urusannya tuhan....hanya itu pinta ku..perkenankanlah permintaan hambamu tuhan.."
 



No comments:

Post a Comment