Wednesday, October 7, 2009

"::^sunyi^::" kepuasan hati...




adakah kita sebagai manusia mampu untuk puaskan hati semua orang..bagi aku..aku xkan mampu untuk puaskan hati semua orang..itulah persoalan yang bermain dibenak pemikiran aku..sebab  perkara sebegini telah terjadi semalam kepada diri sendiri..si din tel aku pukul 10.30 malam semalam..suruh tengokkan pc die..kebetulan aku tak kelaur umah malam semalam..so aku janji ngan die nak g tgk pc die tu petang semalam..otw kelaur umah..si epu tel ajak pegi ke kuala terengganu..janji dalam pukul 6.45 die amik aku kat umah..aku terleawat sedikit..au sampai umah pukul 7.10..si epu dah tarik muke kt aku..cakap pun nak tak nak..aku memang pantang kalau orang buat muke nie..otw balik si din tel aku,cakap printer xle nak print..aku cakap sampai dungun nanti..aku g la umah die..mase tu dah pukul 10.15..sampai dungun..aku cakap dengan cara baik untuk hantar aku ke rumah..nak amik kete nak ke umah din..turun, aku tutup pintu kete..tanpa sepatah pun kate die terus pecut kereta lelaju..menandakan isyarat x puas hati....

aku tertanya sendiri..ade aku buat salah ke..

No comments:

Post a Comment