Wednesday, September 24, 2008

"::^sunyi^::" : sakit hatiiiii.......

aku marah betul hari nie..dh lame aku x marah cmnie..aku dituduh ponteng kerja..bangang..org sik nampak salah aku jee..x suke cakp je x suke..senang aku blh blah..nie x..time nak pki kite, buat la baik2..depan pijak semut x mati..jln x bunyi tapak kaki..blakang...tuhan je yang tahu..semua org x elok..dia la malaikat kat pejabat nie..sebenarnya aku ke sm teknik,pasang laptop n lcd untuk taklimat kt cne..hampir 1/2 hari kat cne..macm2 timbul cite..hu.hu..aku tahu aku hanya kakitangan kontrak kat cni..xde ape2 hak..adakah aku kene menjaga hati semua org..sedangkan hati aku sendiri x terjaga!!??aku bukanlah jenis yang suka n pandai mengampu..lainla org tu..mengampu dah makanan hari2 die..


KO JANGAN SAMPAI AKU JADIII.............!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment