Sunday, September 28, 2008

"::^sunyi^::" : hiasan raya....

raya dah dekat...tentu sume dah beli baju2 raya..dah dok tebayang dlm pale nak buat pe pg raya..nak hias pe kat dalam rumah..langsir baru..sofa baru..baju baru...bini baru..opss..tersasul..satu malam (aku dah lupe bile) bosan tgk2 tb aku amik gambar rak tb umah aku..serabut jugak tgk dalam gambar..

serabut kan??!!

lepas tu ter snap la pulakk baju raye yang berpasang2 niee..cube korang teka!!baju raya siapakah ini??!!

yaaa...betooooollll.....tentunya mak aku yang punyee........x beragak mak aku niee...hmmmm..nak wat camneee....

keesokan datang pejabat..budak2 jabat aku sebokk nak hias pejabat..nak wat pe bersungguh2..buat sempoi2 sdh laa kan(padahal malas nak buat..tu yang kate nak wat sempoi..panjat tangga sape??akuu jgk..) nilaa antara hiasan2 sempoi yang sempat aku buat dengan sepenuh hati ritu tanpa mencederakan seorang pun rakan pejabat akuu...

(nyanyi dlm nada x-mas) we wish u a mery raya!! (500x)

ketupat besama kad raya...sempoii kan??!!

bahagian dalam..penuh satu jabat..(aku la yang menjadi mangsa kene panjat tangga nak gantung sume2 tu..hu.hu....)

same laa...

ketupat gergasi untuk korang...makan laaa..jgn segan2....

dan last sekali aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA pada semua yg mengenali diri ini..maafkan dari hujung mata hingga hujung telinga..aku dah maafkan kesalahan korang2 sume samada yang telah lepas mahupun yang akan datang..har..har..raye nie jemputla dtg umah..dan sediakan duit raya untuk aku yang "::^sunyi^::" ini..aku xde plan ape2 untuk raya..lps semayang raya,aku akan tido hingga petang..dah rutin aku semenjak dua menjak raya nie..doa aku semoga korang sentiasa di limpahi rahmat..dan bahagia disamping orang tersayang..??!!

No comments:

Post a Comment