Wednesday, March 25, 2009

"::^sunyi^::" ke hulu dungun...

"En. Hisyam, awak ditugaskan untuk menguruskan bah gambar2 untuk profile"..."huh..aku telah ditugaskan untuk mengambil gambar2 sekolah untuk dimuatkan dalam frofil tu..tergangu lagi cuti aku"..nak wat gane..walaupun berat, aku akan laksanakan amanah yang telah diberikan dengan penuh dedikasi..(bodek untuk APC)hhahah...aku anggapkannya sebagai makan angin..cuti2 malaysia..bermula sk delong..hingga ke sk pasir raja..pukul 8.30pg bermulalah perjalanan ke hujung dunia dungun...


dreba yang koya hensem

suruh ambil gambar die jugak

dalam perjalanan nie yang paling menarik..anak kerbau bersama mak kerbau..bapak die aku x nampak pulak..comel kan..mak die cukup marah bile aku prgi dekat untuk amik gambar..taknak tanggung risiko..tanduk mak die bapak panjang..kang menusuk dikalbu..baru mendapat..aku peratikan..cukup comel bagi pandangan aku..he.he..tak lame..anak dan mak kerbau, berlalu masuk hutan..x tahu la mane die nak pergi..babai anak kerbau...

tengah jalan hujan turun lebat..x nampak jalan..menyebabkan aku sampai di rumah +- pukul 7.30 malam..gambar sekolah sikit aje..gambar lain yang banyak..tapi dah terlaksana misi aku rini...

1 comment: