Saturday, February 14, 2009

"::^sunyi^::" valentine's day...

14 feb..tarikh yang ditunggu2 oleh si kekasih..kerana hari ini,seluruh dunia memperingati kekasih masing..kepada yang tidak menyambutnya..syabas aku ucapkan..berpegang teguhlah pada ajaran islam..itu semua adalah perkiraan2 yahudi dan nasrani untuk menyesatkan umat islam yang semakin hari,semakin terpesong dengan ajaran islam yang sebenar..bagi yang menyambutnya,ingat2lah kamu bahawa kamu mempertaruhkan akidah kamu..akidah merupakan pegangan dalam diri kamu yang mengtauhidkan ALLAH dan membenarkan Nabi Muhammad itu Rasul Allah..perkara ini telah lama dibahaskan..terpulang pada individu untuk melihatnya dari sudut mana..

dari dulu aku tidak menyambutnya..punya kekasih tetapi tidak menghormati pendirian kekasihnya..kalau dia mahu sambut,terpulang..aku x melarang..aku tetap dengan pendirian aku..aku xkan menyambutnya..lantaran itu,ianya menjadi isu perbalahan berhari2..hmm..sungguh cepat masa berlalu..sedar x sedar,dah 3 tahun aku kehilanganmu...kau pun dah ada pengganti..dah pun bertunang,dan perkhabaran terbaru aku terima,kau akan menjadi seorang insan yang bergelar isteri..sudah aku katakan dulu,aku bukan yang terbaik untukmu..aku hanya yang terbaik pada waktu itu..jika kau terus bersamaku,mungkin kau akan menderita..aku x sanggup melihat orang yang aku sayang menderita..biar aku seorang yang menderita,aku rela........

No comments:

Post a Comment