Thursday, December 11, 2008

"::^sunyi^::" ma.....

keadaan kesihatan ma semakin teruk skrg..hari raya kedua, dia pening2..bukan pening nak dpt adik..nak dapat bala..he.he..dia ke klinik..pnyakit kencing manis..aku baru tahu yang dia ada kncing manis..selama nie ma merahsiakan sume pada aku..sakit dulu x sembuh2 lagi..pegi checking dah 20 lebih julat kencing manisnya..kalau ma pegi hospital..compom dah kene masuk wad..tapi die ke klinik aje..doc suruh ma rujuk ke hospital..tapi gitu lah..degil..macam anak dia ni jugak..susah nak pegi hospital..

semenjak dua menjak niee..terlalu sukar utk aku melelapkan mata..ntah laa..aku pun x tahu..kepala aku serabut memikirkan sesuatu..mungkin aku memikirkan kesihatan ma yang sering sakit2 sejak kebelakangan nie..abah out station 3 hari..ke kuantan..sambutan aidiladha meriah sgt2..masjid kg aku tumbang 16 ekor..x sempat nak amik gambar2 suasana di situ..mesti kecoh kan..??aku..sambut sederhana aje..dok umah..


Ya Allah, Ya Tuhan ku...
aku bermohon padamu...
kau tenangkan lah hatiku...
sebagaimana tenangnya air di lautan.....
kau kuatkn lah hati ku...
sekuat mana akar pokok itu, hingga ia mmpu bdiri teguh dsitu....
kau berikanlah keberkatan dalam hdupku...
agar ku mmpu mneruskan hidup ni dgn penuh keberkatan....

Ya Allah Ya Tuhan ku....
kau ringankan lah penderitaan ibu ku..
sesungguhnya...
dia telah banyak berkorban utk aku...
xterbalas oleh aku pengorbanannya itu..
ku pohon, kau alihkan sakitnya pada ku..
aku rela menangungnya Ya Allah..

Ya Allah Ya Tuhan ku....
aku bersyukur dengan apa yg telah engkau berikan....
aku redha dgn sgala ujianmu....
krn aku adalah hambamu yg lemah...

No comments:

Post a Comment