Monday, November 10, 2008

"::^sunyi^::" : kesedihan menyapa kembali.....

hari nie tepat jam 01.28 ptg, kembali ke rahmatullah fatimah binti ahmad a.k.a mak angkat aku..kene strok, koma sejak hari khamis..melihat keadaannya di hospital, bersama alat bantuan pernafasan..memang tiada harapan utk sembuh..darah beku dah memenuhi hampir seluruh kepala..sedihnya ku rasa..baru minggu lepas aku bercakap pasal jodoh dengannya..dia mati2 ingat aku couple ngan ayu erna..dah aku dok ke hulu, ke hilir, keluar makan, psr malam, sume lahh..siap aku bawak pegi mana2 dah..aku katakan, dia hanyalah peneman "::^sunyi^::" aku..tidak lebih dari itu..hanya teman biasa..yang sudi memenuhi ruang2 kosong yg tertinggal dalam hidup aku..

aku pasrah ketentuan.."setiap yang bernyawa PASTI merasai mati, tidak dilambatkan walau sesaat, dan tidak dicepatkan walau sesaat"..aku sudah tiada air mata untuk ditangisi..hanya doa yg dapat aku kirimkan utk mu kesana..semoga Allh menempatkan roh mu bersama-sama org2 yang beriman..Amin..

No comments:

Post a Comment