Sunday, November 23, 2008

"::^sunyi^::" : AYU ERNA.....

ramai yg t'tanye2 siapa ayu erna..nape la korang nak amik tahu..kan aku dah kate dlm post aku yg lepas..hanya peneman masa sunyi aku..shida siap tpon aku tnye sape ayu erna..hik..hik..hik..xpe2..biase la tu..manusia penuh dgn sifat curiosity atau sifat ingin tahu yang tinggi..lebih2 lagi kepada sesuatu yang istimewa..har..har..harruuunnn...dah...dahhh...pada sape2 yg dok tertanya2 tuh..ni laa ayu erna...







camne??!!..puas hati dah..ayu nie org perak..rotu lagi..jenis yg gile2 dan ganas...xdela nak kontrol ayu sgt, walaupun name die ayu..suke terus terang, xde nk selindung2..yang yg paling aku respek, solat x tinggal..kalau jln2 ngan die..mesti dia dlu yg mention bout solat..aku macam biru muke la sket..he.he.he...die nie kind of i like laa..tapi aku xle anggap die lebih dari seorang kawan..ntah laa..jgn tanye aku kenapa..jawapannya aku pun sendiri masih mencari..lg pun die dah last sem kat dungun nie..lepas nie, mgkn aku xkan jumpe die lagi..aku rasa biakan ia berlalu begitu sahaja..well, nothing to loose..

aku ingat hari nie nak ke UiTM Chendering..nak hantar borang daftar OUM..nasib baik aku tpon dulu..die tutup daa ini hari..macam KL la pulak..aku dah wt appt esok..lepas daftar..maka kembalilah kehidupan aku menjadi seorang student..lepas nie ngadap buku je laa..ha.ha..sebenarnya bukan aku yg nak sgt sambung stdy..bapak aku laa yg beria-ia benar soh aku sbg stdy..dia nak tgg sume katenye..lme jgk aku memikirkan utk aku smbg stdy blk..tnye sama hati,tepuk dada, tnya slera, xpe la klu camtu..aku ikutkan saja la..lg pun kalu aku x dgr kata org tue aku..aku nak dgr kate sape lagi..nak tggu dierang dah xde baru nk mnyesal...

1 comment:

  1. amboii... libat nama aku plk dlm blod"ayu erna"
    xde niat pe2 just ingin thu

    ReplyDelete