Tuesday, August 12, 2008

"::^sunyi^::" : tensionnnn.......

cinta....adakah penting utk aku kini..masih adakah sisa2 cinta utk aku??layakkah aku b'cinta lg??persoalan yg sering bermain di benak pemikiran aku..bila aku mengenang kembali saat2 aku bercinta..aku jd takut utk b'cinta lg..tlh aku serahkan seluruh jiwa dan raga aku..aku tidak pernah b'janji utk memberikan bahagia..tapi aku cuba utk membahagiakan..berusaha utk membahagikan..tapi..madu ke beri di balas tuba..harapan aku yang menggunung kini tiggal harapan..setahun aku cuba melupakan semua kenangan2..tapi ianya masih segar dlm ingatan aku..seperti semalam ianya berlaku..

tentu sekarang kau bahagia tanpa aku..bahagia denganya..orang yang kau sayang..tapi pernahkah kau terfikir ttg org yang pernah kau sayang..tentu sekali tidak..setiap detik..setiap saat..kau aku t'ingat..kau buatkan aku barang2 keperluan harianmu..bila kau nak, kau pakai..bila dah habis..dah x berguna kau campak..kau buang..begitulah aku merasakan diri ini..

2-3 hari nie aku letih..terlalu letih..entahlaa..letih kenapa..aku pun x tahu..aku rasa ada bebanan yg terlalu berat utk aku tanggung..bebanan yang x termampu utk aku..tuhannn...ku pohon kau hilangkan bebanan yang terlalu berat inii....

"::^sunyi^::" : ( T_T )

No comments:

Post a Comment