Sunday, December 20, 2009

"::^sunyi^::" i'mmm backkkk....


dah bebulan rasenye aku x menjengok ke blog..hu..hu...kesibukan dunia menyebabkan aku x berkesempatan berblog..bermula peperiksaan upsr,pmr,ptk,dan last sekali spm telah habis semuanya..selesai untuk tahun nie..owh ye..rasenye belum terlewat untuk aku mengucapkan salam tahun baru islam..pada sape2 yang dah bertahun x berazam tuh..mulakanlah..jika tidak tahun nie..bile lagi..sesuatu mesti bermula..azam aku tahun nie..seboleh-bolehnye xnak membuat ma n abah risau pasal aku..ye laa..anak teruna die nie dah nak masok 30..tapi belom berjodoh.....hua..hua..hua...org lain dah menimang cucu..ma aku menimang anak2 kucing aku....hahhahahaha.....sabar je la ma...ma tunggu adik2 la...mereka lebih dari syam ag...ok...adiosss...

No comments:

Post a Comment