Wednesday, August 26, 2009

"::^sunyi^::" hati resah...

sambil aku duduk temenung..menghadap laut yang setia, ditemani desiran angin bayu yang cukup perlahan..bulan yang sentiasa memuntahkan cahaya suramnya..tiba2 timbul satu persoalan di benak fikiranku..aku lebih banyak sendiri sekarang berbanding dulu..aku teringatkan epu..dah lame aku tak lepak bersama..hmmm..aku menyangkal sudut negatif yang timbul di benak pemikiranku.."mungkin epu sibuk" kate ku perlahan..kala aku dok mengelamun, aku suka menanyakan soalan2 yang x mampu dijawab oleh akal aku sendiri..persoalan yang terbaru adalah.."adakah kegembiraan kita, kedukaan orang lain"?siapa yang boleh jawabkan utk aku...

1 comment:

  1. sabo jela
    epu kn cbuk
    nk2 bln pose
    pasni pun dia lagi la cbuk dkat2 raye

    dulu slalu bkak pose sama2
    mu, aku, laki aku (daing)+drebar2 satria
    skrg sume da laen
    aku ngn daing msg2 kt umah
    sume da bawak haluan sdri

    wei...
    aku rindu la masa lalu
    rindu duk rmai2
    dengar korang sume duk sembang
    gelak ramai2
    tp skrg da xde sbb tuk ke dungun

    aku harap satu masa nanti kita leh kumpul balik..

    ReplyDelete