Sunday, March 1, 2009

"::^sunyi^::" izinkan selamanya, namamu dihati..

agak lama aku tidak menulis di diari maya buah jantung aku nie..sibuk adalah alasan, sebenarnya aku mencari ketenangan..ketenangan hati dan perasaan yang berkecamuk dek di lukai oleh kenangan silam..aku sungguh terkilan kerana aku adalah orang terakhir yang mendapat berita itu..sedangkan semua rakan2 dah mengetahuinya..sengaja mereka merahsiakannya daripada aku..aku rasa diperbodohkan..adakah mereka itu sahabatku?!?!macam tukah yang dinamakan sahabat?!?!

tuhan!..terima kasih..aku letakkan dahiku sujud kepadamu..sungguh agung dan besar kuasamu..tanpa mu memberitahu,mungkin aku akan hanyut dalam dunia khayalan dan harapan aku sendiri..aku gembira kerana kau telah berjumpa dengan orang yang boleh kau percaya..masih aku ingat lagi ungkapan mu malam itu..pada malam terakhir kau bersamaku "orang xle nak hidup dengan orang yang orang xle nak percaya"sudah berbuih aku terangkan padamu..kaupun sendiri telah menelefonnya dan mendengar sendiri pengakuannya kan!?apakah itu belum cukup bagimu..kau berlalu tanpa menolehku lagi..bermula saat itu, x ku jumpa dirimu lagi..puas aku mencari..tapi kau bagaikan bersembunyi dari ku..

dalam aku mencarimu..kedengaran berita yang kau telah memilih insan lain dlam hidupmu..sudah aku berjanji dahulu.."kalau ebah jumpe lelaki yang lebih baik pada teddy, pilihlah die"..itulah janjiku pada mu..dan kini aku telah menunaikan janjiku..kau telah menemui lelaki yang lebih baik dari aku..selamat aku ucapkan.."izinkan selamanya, namamu dihati"

No comments:

Post a Comment