Wednesday, February 4, 2009

"::^sunyi^::" sangat2 sibuuukkkkk......

lebih kurang sebulan aku x mengupdate blog..hu.hu..aku rasa macam nak gilee..kesubukan kerja memaksa aku melupakan seketika blog aku..pendaftaran MUET bermula 12 jan hingga 29 jan..calon yang teramai adalah dari UiTM..sudah aku jangkakan,memang aku akan terperap mengadap pc,mengkeyin data2 calon..sambil mengurus soalan2 bengong atau soalan2 yang mereka sudah tahu jawapannya..tidak mengapa..aku kan seorang pekerja yang berdisiplin dan berdedikasi..(sambil mengembangkan hidung)..aku melayan semua mereka dengan senyuman menawan dan kidung yang jelas..

lebih kurang 700 oang mendaftar untuk MUET..pusat2nya adalah

1.SMK Sultan Omar.
2.SMK Tg Intan Zaharah.
3.SMK Seri Dungun.
4.SM Teknik.
5.SMK Sura.

semua pusat ada lebih kurang 180 calon..datang pg2..aku terus bukak blog dan update..hehe..mane tahan oooooooooo..dah teketar2 tangan niee..hahah..daahh..aku nak kuar makan..dr semalam x makan ape2..balik petang semalam,aku tido dr 6.30ptg - 7.00 pg..qada semua letih aku selam 3 minggu..hehe..makan jooommmm....

No comments:

Post a Comment