Sunday, February 8, 2009

"::^sunyi^::" bertunang..

semalam..7/2/09 selamatlah kawan baik aku si din menjadi tunangan orang..hilang lagi sorang kawan bujang aku..aku dipaksa pergi kemajlis itu,walaupun aku sebenarnya malas dan xnak pergi..demi seorang kawan,aku turutkan walaupun aku tahu itu akan membuatkan aku teringat kisah2 lama..tiada gambar untuk aku uploadkan..dan aku sengaja tinggalkan camera dirumah..aku ucapkan tahniah pada kau..aku paham jika kau selepas ini tiada masa untu aku..kau dah diambang perkahwinan..banyak lagi yang kau perlu selesaikan..aku masih lagi terkonta kinte dalam dunia aku sendiri..

lepas ni,sape lagi..aku doakan mereka bahgia bersama orang tersayang..aku akan terus begini..macam biasa..pg kerja,malam jual beger,hujung minggu,kelas dan begitulah seterusnya..sampai bila2..

No comments:

Post a Comment