Wednesday, January 7, 2009

"::^sunyi^::" sangat sibuk..

bermula persekolahan untuk tahun 2009..pejabat aku menjadi tumpuan untuk hal2 pertukaran sekolah anak2..terlalu ramai yang datang..x sempat untuk dilayan semuanya..aku dok termenung di bilik untuk membuat kerja2 yang tertangguh..tapi aku di import oleh pihak pengurusan untuk membantu bahagian pengurusan sekolah..macam2 hal, macam2 perangai, dan macam2 ragam terpaksa aku lalui untuk 4 atau 5 hari nie..sihinggakan untuk mengupdate blog pon x sempat..xpe, itu adalah adat resam dunia..kita yang telah diberikan amanah, hendaklah melaksanakannya..esok taklimat di JPN..MUET 2009..penuh lagi pejabat aku 'diserang' oleh calon2 untuk mendaftar..biasanya calon awal tahun lebih ramai..sampaikan sistem pendaftaran x dapat masuk lagi..baru sewel pale aku n org2 di jabatan nak selesaikan..berkat kesabaran akhirnya masalah tu selesai..alhamdullilah..skang 4.05 ptg..lagi sejam nak balik..makan, mandi n jual berger..habis pukul 12.00am..esok 7.30am, bertolak ke JPN..huhhh...penat2..akan ku jalankan tugas dengan penuh dedikasi..he.he.he..oh..aku rasa kekurangan nikotin dalam badan..masa untuk tenaga tambahan..jommmm....

No comments:

Post a Comment