Wednesday, October 15, 2008

"::^sunyi^::" aku tetap menanti......

Aku Tetap Menantimu


Tiba di saat ini,
Ku teringat dirimu,
Pilunya terasa menikam jiwa,

Cinta yang ada di hatiku,

Mengharap belaian kasihmu,

Sungguh lamanya aku rindu padamu
,
Kenangan kita
,
Masih terbayang,

Engkau dan aku
,
Bermain cinta
,
Biar hancur hati ini
,
Aku tetap menantimu

Ku kan buktikan kesetiaan
,
Agar kau tahu
,
Jujurnya hatiku

Agar kau tahu
,
Teguhnya cintaku
,
Sejak dulu sehingga kini
,
Aku masih terus menanti,

Walau tersiksanya hati di saat ini,
Bayang wajahmu
,Terpandang-pandang,
Suara manjamu,Terdengar-dengar,

Aku kan tetap,

Terus menanti,

Biar pun lama,

Aku Merindu.....


"::^sunyi^::" 4.45 a.m 15/10/2008

Agak lama aku x mengupdate blog nie..kesibukan kerja memaksa aku melupakan seketika meluahkan perasaan ku..dalam 2 minggu nie macam2 terjadi..ingin sangat aku meluahkan di bloge nie..tapi memang aku tiada masa langsung untuk berbuat demikian..terpaksa aku lalui 2 minggu nie tanpa melepaskan perasaan yang terpendam di hati...setelah tamat PMR, SPM dan STPM akan menyusul..

Dalam2 kesibukan aku..aku masih lagi teringat kisah2 aku..aku cuba menipu diri aku..cuba menyibukkan diri..x mampu utk aku padam semua kenangan aku dan dia..tiada siapa yang tahu gelodak perasaan aku..memang org tgk aku suka, gembira tiada masalah..tp aku sentiasa memendam perasaan..aku bukan insan yang dpt meluahkan sesuatu kepada org lain..dari dulu hidup aku hanya aku seorang..tiada teman..tiada kekasih..tiada suka..hanya duka yang sentiasa menjadi peneman setia aku..teman2 kdg2 menagatakan aku terlalu ikut perasaan..mampus la kat korang..korang x pernah rase mcm ape yang aku rasa..lantak aku laa..aku suka menulis..aku suka meluahkan perasaan aku dengan tulisan..sebab itu kadang2 ape yang aku tulis banyak duka dari suka....

No comments:

Post a Comment